חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקים לספר תורה

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי24/01/201363006 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפי הספר החשוב ספר החינוך מצוות עשה שכל אדם מישראל יכתוב לפחות ספר תורה אחד, הסיבה לזה היא להרבות ספרי תורה בכל מקום, מצווה זו הינה מוטלת על כל אדם מישראל, ישנם מפרשים שמסבירים שעדיף לסייע ללומדי התורה מלהוציא סכומים גבוהים מאד לכתיבת ספר תורה. בגלל שכוונת מצוות כתיבת ספר תורה להרבות את הלימוד בה, כיוון שכך עלינו לחפש בכל תקופה ותקופה את האפשרויות המתאימות לשם קיום כוונת המצוה  אפילו במחיר הפסקת אותה מצוה.

ניתן לראות שהרבה בני האדם מכל קצוות הקשת, כותבים ספרי תורה, יש בני האדם אשר מוצרים ספרי תורה עבור עילוי נשמה של יקירם, להודיה לה' אודות יציאה מאסון יש כאלה שעושים זאת עבור הצלחה בפרנסה וכן הלאה.

מספר המלצות לפני כתיבת ספר תורה.

כתיבה של ס"ת  מחייבת תשלום גדול מאוד, בכדי להוציא ס''ת כשר יש לגשת לסופר ירא שמים ושומר מצוות, אחד שמכיר את כל ההלכות השייכות לכתיבת ס''ת, וכן שהוא מחזיק תעודה של סופר סת''ם, דבר נוסף מומלץ לקבל חוות דעת מלקוחות אשר הזמינו אצלו כתיבה של ספר בעבר כדי לקבל את  ההתרשמות מאותו סופר האם הוא עומד בלוח הזמנים שהוסכם מראש, כותב עפ''י ההלכות והדינים השייכים לכתיבת ס''ת וכדו'. דבר נוסף כדאי לבקש מהסופר סת''ם להראות לכם עבודות שהכין בעבר בשביל לקבל התרשמות מהכתב שלו.

הכנת הס''ת יכולה לארוך כפרק זמן של בסביבות שנה עד שנתיים הדבר תלוי במקצועיות ובניסיון שיש לסופר הסת''ם אחרי שהס''ת כבר מוכן יש להתאים את התיק לספר תורה.

התיק או הארגז לספר תורה מטרתם לשמור ולהגן על הספר והיריעות וכן עבור לקשט ולייפות את ספר התורה תפקיד נוסף לתיק הינו להעביר את הס''ת באופן בטוח מבית כנסת אחת לאחרת. לתיקים של הספר תורה  ישנו מבנה מוארך ויש לו מעמד שטוח שזה מאפשר לשים את הס''ת בדרך יציבה ומכובדת, בתוך ארון הקודש שבביה''כ.

באיזה חנות נוכל לרכוש ארגז לספר התורה?

לאחרונה כאשר המדיה כל הזמן מתקדמת אפשר לקבל אינפורמציה, לכן אם כבר יש לכם ס''ת והינכם מבררים על תיק, תמצאו בגוגל מגוון גדול של אתרים המציעים תיקים או ארגזים לס''ת, אתרים אלה מציעים מגוון רחב של   תיקים לספר תורה בדגמים שונים: מגולפים מעץ, מצופים זהב וגם בעיצוב אישי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לקבלת קורסים חינם במייל בנושאים: חינוך ילדים, זוגיות ומודעות עצמית

כנסו לקורסים מעניינים

מעונייינים בזוהר מתוק מדבש

כנסו לקישור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בתיה כץ

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196086 צפיות
תיאורית האבולוציה סוברת שבעלי חיים מתפתחים מבעלי חיים פרימיטיביים מהם, בתהליכים איטיים ובמשך מיליוני שנים. למשל, שדג מסוגל להפוך לזוחל וזוחל לציפור או יונק וקוף פרימיטיבי לאדם החושב. אנו נבחון את התיאוריה לפי סעיפים, ונענה על כל ראיה שהללו מציעים לתיאורית ההתפתחות ההדרגתית.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196052 צפיות
במאמר על התנין וציפור התנינן הצגנו סימביוזה בין התנין לציפור המקננת בתוך שיניו כדי לאכול את שאריות המזון. האם אבולוציה מסוגלת ליצור סימביוזה בין בעלי חיים, או שרק תכנון עומד מאחורי הדברים? יהיו אנשים אשר ינסו לבטל את הסימביוזה שבין התנין לתנינן בטענה שעדיין מדובר במקרה נדיר. אך אין זה אומר ששיתוף פעולה קיצוני בין בעלי חיים בטבע הוא נדיר. למעשה, מקרים רבים של שיתוף פעולה קיצוני בין טורף לנטרף מתועדים בטבע.

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195950 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196076 צפיות
מתוך מיקרוסקופ או אפילו באמצעות עין בוחנת, יתגלו טביעות האצבע כבקעים בתוך העור, רכסים ועמקים מסוטטים, קוים עמוקים המקבילים אלה לאלה. הן גורמות לכך שהידיים שלנו מחוספסות קמעה. הסיבה לכך היא גאונית.

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי03/12/196037 צפיות
תיאוריה זו התבססה על הרעיון של מישהו בשם לאמרק, אשר טען כי היצורים משתנים והופכים מותאמים לסביבתם הודות לשינויים הסביבתיים והמאמצים שהם עושים לשם כך. לפי תיאוריה זו סברו שבני האדם העתידיים יהיו נמוכים ובעלי אצבעות ארוכות...

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/1992117 צפיות
לפני פחות ממאה שנה היו מלמדים בבתי הספר כי הג'ירפה מתחה את צווארה ולכן נולדו צאצאיה עם צוואר ארוך יותר. כמו כן היו מספרים כי הדג במים הרדודים רצה מאות ללכת על החוף, ולכן צאצאיו נולדו עם סנפירים-רגליים. זו היתה תיאוריית האבולוציה של פעם, אך עד היום הזה יש אנשים החושבים שזה מה שהאבולוציה טוענת.

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/195810 צפיות
חלק מהתומכים בתיאורית האבולוציה, מנסים לטעון שהסיכוי שהחיים נוצרו בעצמם הוא יותר טוב מהגרלה בלוטו,

מאמרים נוספים בנושא רוחניות - כללי

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי12/11/191201 צפיות
בעת שהספינה היקרה בעולם טבעה בים, לא היה בכוחו של שום כסף שבעולם להציל חיי אדם. עשירים לא קבלו יחס מועדף. עשירים ועניים פלסו דרכם יחד, ונדחפו יחד לסירות ההצלה ללא הבחנה.

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי29/04/19103364 צפיות
כתיבת ספר תורה הינה מצווה נעלה וחשובה עד מאד, מצווה זו הינה מצוות עשה מהתורה, האחרונה במניין תרי''ג המצוות. מי שזוכה לקיים את המצווה הזו, מעלה עליו הכתוב כאילו קיבל את התורה בהר סיני.

מאת: עופר שלורוחניות - כללי02/10/182155 צפיות
ספרי חומש

מאת: רוני הכהןרוחניות - כללי01/07/181853 צפיות
כולם מחפשים אחר הכוונה, והדת היא כבר לא הכלי היחיד אשר זמין על מנת להגיע אל איזון הנפש מלבד רפואה.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181435 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאת: דוד דרומררוחניות - כללי14/08/162332 צפיות
הכותל המערבי (בקיצור: הכותל) הוא אחד מארבעת קירות התמך המקיפים את הר הבית זה כאלפיים שנה, משלהי תקופת בית שני ועד ימינו. במסורת היהודית מיוחסת לכותל המערבי קדושה יתרה,

איך לקבל אנרגיה למכור, איך למכור עם חשק, איך להרגיש טוב למכור, למה עבודה במכירות שוחקת, איך לאהוב למכור, איך ליהנות לעבוד במכירות, תמיכה נפשית, מאמן אישי מומלץ: וכאן תתבאר עוד נקודת מבט, לאיך וכיצד איש המכירות אמור לקבל אנרגיה למכור את המוצר שלו ללקוחות. והדרך לכך היא, על ידי זה שאיש המכירות ישאל את עצמו, האם הייתי מוכר את המוצר הזה לאנשים, גם אם לא היית מרוויח מכך כסף?! ז"א שעל איש המכירות לדמיין לעצמו מצב, שבו הוא כאיש מכירות לא צריך כסף, משום שיש לו מספיק כסף, אבל מצד שני ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica